Langsung ke konten utama

Crypto Market Advertisements - Kripto tržište oglašavanja koje je demokratsko i decentralizirano


Demokratski i decentralizirani kripto oglasi i tržište oglašavanja. Uzimajući u obzir sve te izazove, tržište želi platformu za isporuku lovaca na glave, utjecaja i izdavača kripto tržišta zajedno. 
Kripto oglašavanje i marketing te oglašavanje i marketing su neočekivano rasli tijekom protekle dvije godine. U usporedbi s 2017., količina reklama i oglašavanja ICO-a i marketinga povećala se učetverostručila u nešto više od godinu dana 2018. godine. Usporedni uzorak je promatran kroz opseg oglašavanja i marketinga kripto projekata. Trenutno je cijela veličina tržišta oko 5 milijardi USD i predviđa se da će se razviti u nadolazećim godinama. Predviđamo da će do 2021. godine biti veći na gotovo 54,8 milijardi USD.
Ovaj pozitivni brzi rast stvorio je mnoge probleme, kao što su kriptografske reklame koje su zabranjene preko velikih korporacija, a izdavači su iskoristili mogućnost korištenja dodatnih deset puta više od sličnih niša, reklamnih korporacija i vlasti koje dodatno naplaćuju puno više za iste usluge, i tako dalje , Također je teško završiti s utjecajima i ispraviti izdavače s obzirom na to da je tržište privuklo mnoge prevare i prijevare. 
Kripto marketinški oglasi (CMA) predlaže da se ti problemi riješe putem pružanja stalnog tržišta koje oglašivačima i izdavačima može zajednički isporučiti na fer i demokratsku tržišnu platformu. Izdavači i prijevoznici će se natjecati protiv svake različite tehnike oglašavanja i marketinga, kao što su pružanje najnižih cijena, agresivna priuštivost i komunikacija na licu mjesta. Oglašivači će moći izvršiti svoje marketinške i marketinške kampanje na brz i povjerljiv način, osim što zahtijevaju puno financijskih sredstava ili velikih timova za oglašavanje i marketing. 
Demokratsko i decentralizirano tržište kripto oglašavanja - koje je maštovito i pronicljivo iza Crypto Market oglasa. Naša je misija ne samo uspostaviti najbolje rješenje za kripto oglašavanje, marketing i oglašavanje, već i stvoriti mrežu roba i usluga za međunarodne trgovce i tržnice.
CMA želi promijeniti način na koji trgovci promoviraju svoju robu i ponudu kroz rastući siguran svjetski P2P (peer-to-peer) ekosustav, trgovci na malo su pouzdani, a predmeti i ponude odmah su prisutni na globalnoj razini preko zajednice tržnica. CMA također želi isporučiti interaktivnu online opremu kao što je “drag-and-drop” graditelj na tržištu i inicijalnu platformu za predstavljanje novčića (ICO) kako bi se tržnice uspjele pobrinuti za uspjeh svih uključenih dionika.
Vizija
CMA predviđa transformaciju tržnica diljem svijeta korištenjem počevši od oglašavanja na tržištu, oglašavanja i marketinga te srodnih usluga na tržištu. CMA će stvoriti prikladnu ulaznu točku na kripto tržište za bilo koje postojeće ili novo online / offline tržište kao novi kripto projekt. To će proširiti uobičajeno usvajanje blockchain znanosti za tržnice i druga poduzeća. Tržišni izdavači zaključat će do 5 milijuna gotovine kako bi dobili 50% jeftino plaćanje naknada. 
Ako proučimo plan puta, vidjet ćemo da CMA namjerava pokriti svijet korištenjem proširenja svoje ponude u Europi, Južnoj Koreji, Aziji i na američkom kontinentu. CMA predviđa transformaciju tržnica širom svijeta kroz pokretanje tržišta kripto tržišta, marketinga i srodnih ponuda. CMA će stvoriti jednostavnu ulaznu točku na kripto tržište za bilo koji trenutni ili novi online / offline tržištu kao novi kripto projekt. To će pojačati osnovno usvajanje blockchain znanosti za tržnice i različite tvrtke.
USP
Tvrtka CMA se bavi stvaranjem ekosustava za decentralizirana tržišta. Decentralizirano tržište je tržišna struktura koja se sastoji od zajednice brojnih tehničkih jedinica koje kupcima omogućuju stvaranje tržišta uz centraliziranu lokaciju. Na decentraliziranom tržištu, znanost pruža ulagačima pravo na ulazak na numerirane troškove licitiranja i traženja i omogućuje im da se odmah bave s drugim ulagačima / trgovcima, a ne s danom razmjenom.
Distribucija žetona
Ukupan raspon tokena za Crypto Market oglase (CMA) bit će 10 milijardi. Odjeljak prije ICO-a trajat će mjesec dana, a ICO-a 2 mjeseca. Čvrsta granica postavljena je na 5 milijardi žetona. Svi neprodani tokeni bit će spaljeni. Struktura raspodjele je prikazana u nastavku.
50% prodaje u zajednici 
10% Marketing, nagrada, prodaja, preporuke, savjetnici 
20% Razmjene i usluge; Rezerviraj 
10% Osnivači (Zaključaj 1 godinu) 
10% Suradnici u timu (Zaključaj 1 godinu) 
Privatna prodaja je LIVE do 4. lipnja! 
Najniža naknada 1 CMA = 0.005 USD! Prijavite se ovdje: https://www.cryptomarketads.com/
IEO na IDAX.pro 5–6. Lipanj (Top razmjena)!
Cijena će biti 1 ETH = 22888 CMA! 
Službena objava putem IDAX-a: https://idax.zendesk.com/hc/en-us/articles/360028215151-CMA-is-about-to-go-online-foundation
Skiciramo mnoge IEO-ove do kraja kolovoza. 
Naš je cilj dobiti što više IEO-a kao održivo i početi kupovati i prodavati sve odjednom. Cijena može rasti dalje. 
Na kraju, mogu reći da je CryptoMarketAds.com imperativ proizvoda. To je nova platforma koja rješava sve kripto-oglašivačke i oglašivačke probleme povezivanjem izdavača kripto tržišta i oglašivača na jednom mjestu. Ona već radi i kupila preko 200 + ponuda za prodaju jednostavno u 3 tjedna. Da biste sudjelovali u pokretanju pothvata, možete dati svoj doprinos kao lovac na glave ili kupiti kripto marketinške oglase. Deset milijardi jedinica bit će izdano, od čega je 50% raspoloživo za privatnu prodaju i IEO. Privatna prodaja već je počela 20. travnja s popustom za novac. 
Plan
Tim CMA
Više informacija
Profiel BTT : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1523539;sa=forumProfile
ETH : 0xbfe67800ABAA921C1425a6FB9CB4DF0979d40f82

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Nexxus

Nexxus Rewards is the only company in the world that has provided endowment funds for charity. # Nexxus Rewards  # real business  # cryptocurrency  # Rewards   # Customer Loyalty  # venture . Nexxus Rewards  provides a unique community cooperative marketing solution that lifts the whole community. It helps local charities and non-profit organizations fund their important social causes with a leveraged perpetual fundraiser that puts cash in their bank account every week from shoppers that keep shopping. Social mission. The project has a three-fold social mission to fund imperative local social causes, empower people to take back control of their funds and financial systems, and also save local hometown small businesses. It gives local merchants and business owners a completely risk-free and affordable solution to get and keep new customers. It rewards shoppers for their patronage with free cash-back shared rewards that they can collect and redeem like cash with all  Nexxus

Tokoin

Technology has shrunk time and space. Businesses are ever-expanding, advertising and improving their activities through technology. If we are being honest, starting a business and not promoting it online or borrowing ideas on the internet, from other business owners, has never worked. Blockchain technology, developed as a distributed ledger of the transaction, works as a platform to ease the distribution of information between participants involved through the creation of a distributed database. Given that distributed data is valuable, the blockchain acts as a system that secures the data. A business transaction basically contains a set of data like buyers, sellers, orders, payments methods, discount, and detailed payment invoices among others. An online market has a set of data centrally situated on the platform. Adapting this data in a blockchain-based platform, all the information is accurately recorded using cryptography and then stored in blocks. Well, Tokoin is a  tradin

Refine

Refine Medium is a Decentralised Media Platform Сегодня уже практически не возможно найти той сферы, куда бы не добралась криптовалюта. Популярность криптовалют заставляет задуматься над способами и технологиями которые обеспечат их доступность для простых людей. Рассмотрим, какие предпосылки послужили возникновению такой платформы под названием Refine Medium. В последнее время сфера онлайн-видео-индустрии набирает обороты и становится одним из востребованных и популярных видов медиа развлечений. Постепенно стираются различные грани между печатными и цифровыми средствами массовой информации, видео-играми и видео спортивных мероприятий, беспроводным и фиксированным доступом в Интернет, социальными и традиционными средствами массовой информации. Развлекательный видео контент становится просто необходимым для пользователей по всему миру. Неудивительно, что индустрия развлечений и СМИ генерирует более $ 2 трлн годового дохода по всему миру. Лидерами являются США, Китай